My Shop

My Shop
My Shop

Sewing Patterns

Sewing Patterns
Sewing Patterns

Crochet Patterns

Crochet Patterns
Crochet Patterns

WIP Wednesday

Mijn zeshoekjes deken vordert gestaag. Inmiddels is hij vijf hegaxons lang en ik denk dat hij nog wel twee of drie rijen met hexagons nodig zal hebben. Maar ik vind het nu al een fijn project, al ging het niet zo soepel van start. Na de eerste rij ben ik zelfs even overnieuw begonnen, omdat ik de hexagons toch op een andere manier aan elkaar wilde haken.

My hexagon blanket is progessing slowly but steadily. The blanket is now five hexagons long and I think the blanket will need another two or three rows to complete. I am already smitten with the project though, even though I made a lousy start. I even started back from zero after the first row, because I decided I wanted to join the hexagons in a different way.


Het haken met Stonewashed bevalt me prima. Nu het zo'n lap wordt, zie ik pas echt hoe de wol werkt. Heel zacht en een beetje pluizig. Een beetje 'brushed' achtig. Wel mooi eigenlijk. Mijn bolletjes zijn alleen erg dunnetjes, dus ik weet niet of ik het ga redden met mijn stash voordat de deken af is. En ik moet ook nog iets gaan verzinnen op de openingen in de zijkanten, eens kijken of ik een half zeshoekje kant bedenken.

I am working with Stonewashed and I am rather pleased so far. Now my blanket is going somewgere I can really see how the yarn works, it's very soft and a little fuzzy, almost like a brushed or a light mohair yarn. I quite like the look and feel of it. I am running a little low on yarn though, so I will just have to see if I'll get to finish this blanket just using what's in my stash. Also, I really need to think of a solution to fill the gaps on the side. Must think of a way to make half-a-hexagon.



Waar werk jij op dit moment aan?

So tell me, what are you working on at the moment?

10 opmerkingen

  1. Die openingen lijken me net heel leuk om te behouden... heel mooi.!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi effect heeft dat stonewashed he? Blijf er verliefd op. Alleen uithalen is soms wat lastig door dat het pluizige dan wat gaat klitten. Zo'n 6-hoekige deken lijkt mij ook leuk om een keer te maken. Op mijn to do lijstje dan maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooi project. Echt heel gaaf. Ben zelf op het moment bezig met de Crochet along deken van 2015 van tertia en Jolanda. En ik ben nog steeds bezig met een knuffel voor mijn broertje, een koe. Veel plezier met verder haken. Fijne avond.

    Lieve haakgroetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig deken !!! Stone washed garen vind ik eveneens super om mee te werken. Voor het moment ben ik een zomertrui aan het haken maar heb heel wat UFO's liggen ...

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben bezig een doos vol te haken om naar gambia te sturen, zitten al 2 dekentjes in, 2 mutsjes, 4 slofjes, 4 knuffeltjes en nu ga ik nog 2 rokjes haken...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow! Mooi die stonewashed hexagons.
    Hier als WIP nog bezig aan een omslagdoek en een deken die uit vierkanten bestaat....
    Succes met het afronden, ik ben benieuwd of het lukt om halve hexagons te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi!
    Ik werk momenteel aan de Sophie's Universe, erg leuke deken om te haken vind ik.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! Ik zou wel meer foto's willen zien, vooral van de voortgang in 'volle glorie' om het zo maar eens te noemen :-) Maar ik snap dat je daar nog even mee wacht tot het echte 'tadaaaaa-moment'.
    Ik ben op dit moment met een ami en twee sjaals bezig. En er slingeren nog wat ufo's rond, maar die verdring ik even :-))
    Groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Laat gerust een comment achter.
Lees ook de Privacy Voorwaarden.

Thank you for visiting my blog! Don't be shy and leave a comment.
Read my Privacy Policy.